Adresa vrátenia tovaru:

POSIELAŤ IBA PROSTREDNÍCTVOM  POŠTY BEZ DOBIERKY, INAK SA VÁM TOVAR VRÁTI !

G , s.r.o., Erika Vargová,  Krakovská 116,  Ivanka pri Nitre,  951 12 Slovensko

Kliknutím na obrázok sa otvorí PDF súbor na stiahnutie formulára

REKLAMÁCIA/ODSTÚPENIE /VÝMENA

 

Tovar, ktorý si želáte vrátiť, vymeniť  alebo reklamovať nám zašlite čistý, nepoškodený, s  neporušeným obalom, so štítkami spolu s vyplneným formulárom a dokladom IBA POŠTOU

 na adresu preberania  REKLAMÁCIE Predávajúceho:

 Spoločnosť G, s.r.o. ,(kontaktná osoba Erika Vargová)

 Krakovská 116, Ivánka pri Nitre , 951 12  Slovenská republika.

 

  • Za zasielanie tovaru kuriérskymi spoločnosťami nezodpovedáme za neprevzatie zásielky.  Tovar sa Vám vráti, pričom sa vám ukráti lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru.

 

  • Aby bola zásielka doručená priamo do našich rúk a reklamácia sa vybavila v čo najkratšom čase , kontaktujte nás v prvom rade emailom info@gymland.sk

 

  • Tovar na ktorý si nemôžete uplatniť reklamáciu, výmenu a vrátenie je spodná časť športovej bielizne, myslené nohavičky z každého modelu, ako aj všetko čo má zapínanie myslené body, plavky ďalej ponožky . Tovar nevymieňame z hygienických dôvodov.

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať ihneď po jej spracovaní, v prípade potreby posúdenia stavu reklamovaného tovaru najneskôr do 30 dní.

 

CHCEM VYMENIŤ TOVAR

  • Nepoškodený a nepoužívaný tovar v originálnom obale s visiacimi štítkami si môžete vymeniť do 30 dní od doručenia .
  • Tovar na ktorý si nemôžete uplatniť reklamáciu, výmenu a vrátenie je spodná časť športovej bielizne, myslené nohavičky z každého modelu, ako aj všetko čo má zapínanie myslené body, plavky ďalej ponožky . Tovar nevymieňame z hygienických dôvodov.

 

  • Odporúčame Vám tovar skúšať tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu.

 

Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným formulárom a faktúrou, ktorá je súčasťou Vašej zásielky.

 

Do tlačiva o výmene nám uvediete:

  • Dôvod výmeny
  • Detaily produktu: číslo produktu, veľkosť, farbu spodnej bielizne
  • Číslo faktúry

Tovar, ktorý si želáte vymeniť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu  preberania 

REKLAMÁCIE Predávajúceho :

Spoločnosť G, s.r.o. , Krakovská 116, Ivánka pri Nitre , 951 12  Slovenská republika.

 

  • Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zdarma. V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny, ak by ste si zvolili tovar drahší.

 

  • Rozdiel ( preplatok) Vám bude vrátený podľa VOP. Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky.

 

Ak máte  otázky ohľadom plánovanej, alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, kontaktujte nás emailom na adrese  info@gymland.sk  alebo prostredníctvom kontaktného formuláru v čase

 od 9:00 do 14:00 hod.

 

2.VRÁTENIE TOVARU

 

Tovar nám bez udania dôvodu  ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia, používania môžete vrátiť v originálnom obale s visiacimi štítkami  a neporušeným obalom do 30 dní od doručenia.

 

Vrátenie sa nevzťahuje po prevzatí na tovar ako  je spodná časť športovej bielizne, myslené nohavičky z každého modelu, ako aj všetko čo má zapínanie myslené body, plavky ďalej ponožky . Tovar nevymieňame z hygienických dôvodov.

 

 Tovar, ktorý si želáte vrátiť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu:

Spoločnocť G, s.r.o. , Krakovská 116, Ivánka pri Nitre , 951 12  Slovenská republika

 

Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom formulára, ktorý je súčasťou Vašej zásielky spolu s kópiou faktúry.

 

  • Do formulára nám uvediete:

 

Dôvod vrátenia – nie je povinný, bez udania dôvodu

Kópiu faktúry

Vaše číslo účtu IBAN , kde Vám zašleme rozdiel Vašej finančnej čiastky

( poštovné v prípade vrátenia tovaru a to odstúpenie od zmluvy nevraciame)

Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky , najneskôr  do 14 dní od prijatia oznámenia o vrátení tovaru.

 

Ak máte  otázky ohľadom plánovanej, alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať: emailom na adrese info@gymland.sk   alebo prostredníctvom kontaktného formuláru v čase od 9:00 do 14:00 hod.

 

Vrátenie tovaru:

Peňažné prostriedky za vrátený Tovar Vám zašleme čo najskôr od spracovania Vašej požiadavky, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

 

Výmena tovaru:

Pri výmene tovaru môžu nastať tieto možnosti:

 

  • Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.

 

  • Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.

 

 

  • Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – vzniknutý rozdiel Vám vrátime.

3.Chýbajúci tovar v zásielke

 

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. 

 

  • Postupujte nasledovne:

 

  Ak je zásielka poškodená , porušená  , tovar nepreberajte a vyplňte na mieste u kuriéra škodový protokol. Balík nepreberajte. Ak zásielku v takom stave preberiete a bude Vám tovar chýbať, nemôžete si uplatniť reklamáciu.

 

Ak Vám je doručená takáto zásielka neváhajte nás neodkladne  kontaktovať na : info@gymland.sk alebo na telefónnom čísle 0907 356 006

 

Pre telefónnu  komunikáciu  ohľadom Vašej objednávky si, prosím, pripravte jej číslo objednávky, ktoré nájdete v potvrdzovacom e-maile aj s našim telefónnym číslom.

 

 Vašu požiadavku neodkladne budeme  schopní vyriešiť k Vašej spokojnosti.

 

STORNO

 

Pre storno objednávky nám napíšte stručný  email do 24 hodín na : info@axami.sk  s požiadavkou o storno objednávky.

 

O storne objednávky Vás budeme spätne kontaktovať emailom.

 

 Všetky potrebné informácie, pre reklamáciu tovaru si nájdete v reklamačnom poriadku , ktorý je uvedený aj v obchodných podmienkach na stránke www.gymland.sk .

Pri reklamovaní tovaru nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu info@gymland.sk , na ktorý nám zašlete vyplnený formulár s dôvodom reklamácie .

Pri vrátení tovaru k písomnej reklamácii je potrebné predložiť:

– faktúru

– doklad o zaplatení zásielky

(môžu byť aj kópie)

 

Close Môj nákup
Close Obľúbené
Recently Viewed Close
Close

Close
Navigácia
Kategórie